Thursday, January 1, 2009

MEMORY OF AUG 2008

mlm terakhir.. nk p farewell dinner.

0ohh izul suda pndai ek.. haha

smbil tgk bola amek gmbo dlu..

sukarelawan futsal.

keril ngn dayang2.. aweks2 unimas beb. =P

malaysia futsalers

mamat ni lg.. pntang nmpk aweks. haha (jgn marah guau je)

kosong , xtaw , keril

ni dh lbey..! jeles siot. haha

putri gunung ledang.. huahua


haa! knal x? hehe


lpk tgu bas..

posing x bley blah.. haha

skuad logo,maskot & lagu.

venue : residence hotel, uniten

gler kamera!

pembahagian tugas.

jejaka logo,maskot & lagu


maskot.. pegi la mandi woii

bkn maskot sbenar.. haha

maskot kne ragging beb. london bridge tuh

maskot pkai boxer je.. haha

ni la maskot btol.. (tgh tu je) =P

gigit telinga die..

ceria2!


ni la maskot sbenar.. mac0 x?? wekk

Lbey kurg 2 week la aku mnjadi 'student UKM' time asean unvrct games ni..
byk pengalaman n kenangan yg x dpt d lupakn.. haha.
sronok gler beb! kwn2 baru pon dpt tuhh.. pe lg meramai kn knalan la.. huhu
tp siyes la x rugi aku join bende2 ni..
best, syok n x terkate la jwb nye.. hahaha.
(poyo gler =P)
important thing,! aku nk trime kaseh byk2 kt bdk team aku -Logo,maskot & lagu. mmg best la dpt bersame korg.
untk x melupakn korg aku taruk pic2 sbg tatapan. hehe. tgk jgn x tgk.!
adios n salam.